Reviews over Koninklijke Gazelle

4.3 / 5
Gemiddelde score uit 2327 reviews
Mooie Gazelle Grenovle C5+ first…6/26/2026

Mooie Gazelle Grenoble C5+ first edition aangeschaft. Moet zeggen dat het even wennen is en fiets is vrij zwaar. Minpunt is wel dat het stuur niet in hoogte verstelbaar is en een remlicht ontbreekt en in deze prijsklasse had ik dan wel mogen verwachten.

Netjes en fatsoenlijk6/26/2026

Netjes en fatsoenlijk

Al mij fietsen waar ik op gereden heb…6/26/2026

Al mij fietsen waar ik op gereden heb waren gazelle.Altijd een goede fiets eraan gehad.Nooit geen stukken gehad.Zou er zo weer een kopen.

Altijd al Gezelle een geweldige fiets gevonden.6/26/2026

Goed idee om onze fietsen bij Gazelle te kunnen registreren.

Reactie van Koninklijke Gazelle6/26/2026

Dankjewel! Veel fietsplezier gewenst. Groeten Maaike

Goede fiets netjes en degelijk wel wensen fiets anders als mijn oude fiets is wel stug kwaa fiets en wat zwager maar fiets heerlijk6/26/2026

Goede fiets netjes en degelijk

Reactie van Koninklijke Gazelle6/26/2026

Leuk om te horen! Veel fietsplezier! Groeten Maaike

Gazelle Chamonix T20 ideale combi tussen comfort en sportiviteit!6/23/2026

Heb een nieuwe Gazelle Chamonix T20 gekocht. Fiets heeft een perfecte balans tussen comfort en sportiviteit. Fijn zadel en ergonomische handvaten. Schakelt en fiets heel soepel. Riem is wellicht minder onderhoud maar derailleur erg handig in gebied met wat meer hoogteverschillen. Enige tip aan Gazelle is om het voorlicht in het frame te integreren? Nu best kwetsbaar.

Reactie van Koninklijke Gazelle6/24/2026

Dankjewel! Veel fietsplezier gewenst. Groeten Maaike

Onveilige standaard moederfiets (afgebroken)6/23/2026

We hebben ca. 26 maanden geleden een Gazelle Bloom elektrische fiets gekocht. Een tijdje terug is de fietsenstandaard afgebroken, erg gevaarlijk want het is een moederfiets. Gelukkig zaten onze kinderen er toen niet op en is er niemand gewond geraakt. Van onze fietsendealer kregen we te horen dat dit niet onder de garantie valt (24 maanden). Update na reactie van Gazelle: Op website staat juist beeldmateriaal met kinderen op fiets op standaard. Bijzonder dat jullie dit afraden.

Reactie van Koninklijke Gazelle6/23/2026

Fijn dat er geen ongelukken zijn gebeurd, we raden ook af de fiets op de standaard te zetten met de kinderen op de fiets, soms is het makkelijker om de kinderen op en af te laten stappen en dan kan je dat niet voorkomen. Garantie afhandeling verloopt via de Gazelle dealer, het kan zijn dat dit buiten de garantievoorwaarden valt. Groeten Wendy

goede aanbieding met veel servicegevoel6/23/2026

goede aanbieding met veel servicegevoel

Uitstekende kwaliteit en fijne service6/22/2026

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring met Koninklijke Gazelle. De fiets voelt degelijk, comfortabel en van hoge kwaliteit aan. Ook de service en communicatie waren prettig en professioneel. Alles verliep soepel en ik zou Gazelle zeker aanraden aan anderen.

Reactie van Koninklijke Gazelle6/22/2026

Dankjewel Christiaan voor deze lovende review. Geniet van al jouw fietsavonturen! Groeten, Joris.

Prima fiets6/21/2026

Prima fiets

Reactie van Koninklijke Gazelle6/22/2026

Leuk om te lezen! Veel fietsplezier toegewenst. Groeten Wendy