Reviews over Koninklijke Gazelle
Wij zijn trots op onze fietsen! Daarom laten we je graag de ervaringen van andere klanten lezen. We hechten veel waarde aan jouw ervaring met ons en onze prodcen vragen na aankoop om jouw mening over onze service en producten. Onze reviews worden verzameld en uitgevraagd door Trustpilot. Bekijk hier ook de richtlijnen voor het schrijven van een review.
Naar 2.5 jaar velg rand af gebroken bij een fiets orange+ met 10391km km op de teller Omdat ik altijd zelf de onderhoud doe en het buiten de 2 jaar garantie valt, wordt er op geen enkele manier ons iets aangeboden om de pijn te verzachten. Schandalig voor onze ****Nederlandse trots**** nooit meer een Gazelle.
Beste René. Wat vervelend om te lezen dat de velgrand is gebroken. Ik kan op afstand niet beoordelen wat de oorzaak is geweest. Het is een tegenvaller dat er geen coulance wordt geboden via de dealer. In onze garantievoorwaarden staat duidelijk vermeld dat er alleen garantie is op de fiets als deze door een erkende dealer wordt onderhouden. Je geeft zelf aan dat je het onderhoud zelf doet. De dealer heeft geen onderhoudshistorie van de fiets en kan dan geen garantieclaim doen een een coulance aanvragen. Op onze website lees je meer over onze garantievoorwaarden. Groeten, Joris. https://www.gazelle.nl/service/garantie
Nadat ik zo'n 3500 km op de Grenoble C7 had gereden kwamen er wegens productiefouten scheuren in de achtervelg. Die velg moest vervangen worden. Weliswaar is dat garantie, maar het voelt niet fijn dat er bij zo'n jonge fiets al zulke ernstige mankementen voor de dag komen.
Hoi Ed. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat de velg is gescheurd. Er is inmiddels een aanpassing gedaan in het type velg dat is gebruikt bij jouw Gazelle Grenoble C7. Groeten, Joris.
Ik heb nu zo'n 3500 km op mijn Grenoble C7 gereden. Maar nu al blijkt dat de velg achter het begeven heeft. Op meerdere plaatsen zitten er scheuren in en moet de velg vervagen worden. Weliswaar is dat garantie, maar het valt me tegen dat Gazelle een inferieure velg gemonteerd heeft.
Wat vervelend dat je problemen ervaart met de velg van je Gazelle Grenoble C7. Het is goed dat de vervanging onder garantie valt, maar ik begrijp je teleurstelling over de kwaliteit van de oorspronkelijke velg. Hopelijk is het gauw opgelost en kan je weer lekker fietsen. Groetjes Maaike
Bestel pagina heel duidelijk , je kunt precies de verschillende opties bekijken en aanklikken . na bestelling direct mail bevestiging en wat de volgende stappen zijn
Fijn om te lezen dat het bestellen zo gemakkelijk is verlopen. Nog even geduld en je kan heerlijk op pad met jouw nieuwe fiets. Ik wens je heel veel fietsplezier! Gretoen, Joris.
Was snel enige min punt was dat er geen accu bij was geleverd waardoor we nog meer geld uit moesten geven jammer
Dankjewel! Veel fietsplezier gewenst. Groetjes Maaike
Een kleine zes jaar geleden een fiets gekocht. Na 5,5 jaar scheur in het frame. Gelukkig niet compleet doormidden, want dat had een naar ongeluk kunnen opleveren. Maar we hadde 10 jaar garantie op het frame, dus mochten we de fiets naar de winkel brengen, zodat ze een nieuw frame konden installeren en wij zonder kosten verder konden fietsen. Twee maanden later de melding dat het frame niet meer geleverd kon worden. Ik mocht een nieuwe fiets uitzoeken bij de winkel en zou dan een schamele 130 euro korting krijgen! Dus omdat Gazelle een slecht product levert en het probleem (dat onder garantie zou moeten vallen) vervolgens niet kan verhelpen, ben ik nu gedwongen om dik geld uit te geven voor een nieuwe fiets! Schandalig! Garantie betekent in mijn ogen dat het probleem kosteloos voor de klant wordt opgelost, maar Gazelle denkt hier blijkbaar anders over. En de winkel kan het niet oplossen, dus verwijst me naar Gazelle, maar via de site naar de klantenservice van Gazelle gaan stuurt je weer rechtstreeks terug naar de winkel.
Beste Smit. Dankjewel voor het schrijven van deze review. Gelukkig heeft er geen ongeval plaatsgevonden bij het ontstaan van de scheur in het frame. Ik kan zo geen uitspraak doen over de afhandeling van de klacht die je bij ons hebt ingediend. Ik kijk graag voor je na of ik hier iets in kan betekenen. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt in ons systeem. Ik wil je vragen om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice en te refereren naar ticket 1110723. Groeten, Joris.
Toen ik begon met zoeken naar een fiets kwam ik bij jullie testcenter terecht. Daar werd ik heel goed geholpen. Er werd aandachtig geluisterd naar mijn wensen en daarop ingespeeld. Vervolgens ging het bestellen van de fiets goed en had ik deze snel binnen.
Leuk om te horen! Veel fietsplezier! Groeten, Joris.
Wacht al ruim drie weken op een nieuw achterwiel ( garantieclaim) van mijn Gazelle C7+Paris . Bij nader informeren vandaag via de dealer, gooit Gazelle daar zonder opgaaf van redenen nog eens drie weken bovenop voordat dat achterwiel geleverd wordt??? ( Nieuwe termijn is nu weer week 27) Een nieuwe fiets fabriceren en promoten kunnen ze wel bij Gazelle, maar als het om garantie-onderdelen gaat, en in dit geval een compleet achterwiel , binnen de garantie termijn toegezegd via de dealer, deze op te sturen naar de dealer van ,Gazelle om vervolgens in gebreke te blijven door het vooral niet nakomen van afspraken.Gazelle kan zich dit klaarblijkelijk permitteren een klant zes weken of mogelijk nog langer te laten wachten op een achterwiel. Slechte en vooral een teleurstellende service van Gazelle!!
Hoi Hans. Wat naar dat je zo lang moet wachten op een nieuw achterwiel. Wielen worden op bestelling geproduceerd. Dit duurt 10 werkdagen. Op het moment dat een van de onderdelen van het wiel niet voorradig is kan de levertijd oplopen. Hier is helaas niets aan te doen. Het lijkt erop dat dit laatste van toepassing is op het wiel dat voor jouw fiets nodig is. Groeten, Joris.
Aardig personeel en deskundig advies en begeleiding
gazelle fiets is een goede fiets met fietservaring en snelle bij afleveren.