Wij zijn trots op onze fietsen! Daarom laten we je graag de ervaringen van andere klanten lezen. We hechten veel waarde aan jouw ervaring met ons en onze prodcen vragen na aankoop om jouw mening over onze service en producten. Onze reviews worden verzameld en uitgevraagd door Trustpilot. Bekijk hier ook de richtlijnen voor het schrijven van een review.
Goed geholpen! Fijne fiets.
Nog voor de eerste servicebeurt is er volop regenwater gekomen in de C5 achternaaf -met belt- van mijn Ultimate Gazelle fiets. Dat mag natuurlijk niet, maar zoiets kan gebeuren. Alles kraakt in het achterwiel. De dealer zegt dat er een nieuw wiel in komt, onder garantie, en bestelt dat meteen. Maar wat blijkt? Wielen voor garantie- en servicedoeleinden liggen niet op voorraad bij de Gazelle fabriek, er zijn teveel varianten. Terwijl dit toch een nogal belangrijk onderdeel is van een fiets, lijkt me. Bij Gazelle denken ze daar blijkbaar anders over. De dealer zegt me dat hij helaas 24 dagen moet wachten op een vervangend wiel... Dat lijkt me sterk. Ik mail daarom de klantenservice van Gazelle en krijg meteen het bericht dat ze binnen 10 werkdagen mijn vraag zullen beantwoorden. Dat vind ik onacceptabel lang. Daarom bel ik de Gazelle klantenservice. Daar leggen ze me uit dat het verhaal van de dealer klopt. Normaal gesproken duurt het 7 tot 10 dagen voordat een onderdeel bij de dealer ligt maar nu niet. Over een paar weken (!) zullen ze voor mij een nieuw achterwiel gaan maken in de fabriek. Dat ziet de man van de klantenservice in het Gazelle registratiesysteem bij het framenummer van mijn fiets. Hij kan daar niks aan veranderen vanwege het After Sales beleid van Gazelle. Onvoorstelbaar, zo’n aanpak. "Alles op voorraad hebben zou betekenen dat er een extra pand gebouwd moet worden", schrijven ze me later. Daar heeft Gazelle dus duidelijk geen zin in. Mijn dealer kan me geen maand lang een elektrische leen-/demofiets aanbieden. Wel een gewone fiets, maar daar heb ik niks aan. Samengevat ben ik mijn nieuwe Gazelle Ultimo e-bike 4 weken kwijt voor het simpel vervangen van een defect achterwiel. Ik ben zwaar teleurgesteld in de manier waarop Gazelle dit aanpakt en met de klant omgaat. En de dealer staat met dit soort levertijden ook met lege handen. Hoe kan zoiets in 2025? Verder een superfijne fiets hoor, maar als je er een maand niet op kunt rijden vanwege een belabberde fabrieksservice is dat, op z'n zachts gezegd, niet leuk. Daarom krijgt Gazelle maar 1 ster van mij, helaas.
Snelle opvolging van de aanvraag, super uitleg en mogelijkheden tot uitproberen van fietsen bij de dealer in Norg en snelle levering!
Een tijd geleden een nieuwe Gazelle Espirit gekocht. De koplamp zit geïntegreerd in het frame. Mooi, zou je denken, zal dan niet snel beschadigen. Maar helaas is de koplamp te hoog gericht. Als je in het donker fietst, schijnt de lichtbundel niet netjes een meter of 2 voor je op het wegdek, maar verblindt je de tegenligger. (Voor wie 's avonds buiten wandelt of fietst, weet dat dit tegenwoordig een plaag is, met de felle lampen van tegenwoordig). Tot mijn verbazing kan de geïntegreerde koplamp van de Gazelle niet versteld worden, hij kan niet iets lager worden gericht! Helaas werd dit door de klantenservice bevestigd... Gemiste kans voor Gazelle, doe ons dit niet aan :-(
Correcte communicatie, snelle levering, top product
Ik heb een goede nette ervaring met Gazelle gehad,alle vragen die ik stelde werden netjes beantwoord
Heb 4 en halve week geleden mijn Makki binnen gebracht voor een herstelling van een kaderbreuk onder mijn zadel. Dit zou een meer voorkomend probleem zijn bij dit model, dus zouden ze hem onder garantie herstellen. Nu, 4 en halve week verder bel ik vanmorgen mijn fietsenwinkel om te vragen of er eindelijk nieuws is, en weet hij me te zeggen dat hij naar hen heeft gebeld die morgen, en dat niemand weet waar mijn fiets is????? 6000 euro van de aardbol verdwenen, wat voor een service is dit?
Snelle levering, top. Maar de fietsenwinkel waar ik de fiets zou afhalen kreeg de fiets binnen zonder verdere gegevens. Hierdoor konden zij naar eigen zeggen geen contact opnemen met mij over het afhalen.
De fiets was eenvoudig te bestellen en werd netjes op tijd bij de klant afgeleverd. Gedurende het hele proces ben ik goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en levering.
de website is overzichtelijk bij de gazelle experience centre wordt je goed en duidelijk geholpen en nemen ze de tijd voor je