Wij zijn trots op onze fietsen! Daarom laten we je graag de ervaringen van andere klanten lezen. We hechten veel waarde aan jouw ervaring met ons en onze prodcen vragen na aankoop om jouw mening over onze service en producten. Onze reviews worden verzameld en uitgevraagd door Trustpilot. Bekijk hier ook de richtlijnen voor het schrijven van een review.
Ik heb in mei 2022 een nieuwe Gazelle Esprit HFB 750Wh L59 aangeschaft en deze in juni mogen ontvangen. Fiets is altijd in onderhoud geweest bij de dealer. We zijn nu 3 jaar verder en ik heb meer drama dan plezier gehad van de fiets. het eerste jaar was drama met een kapotte motor en constant bedrading wat door brandde omdat schijnbaar het achterwiel te dicht op de bedrading zat. Daardoor de fiets al meerdere maanden niet kunnen gebruiken. In het tweede jaar veel hinder gehad van het feit dat de fiets er steeds vanzelf vandoor ging. Wat ook gevaarlijke situaties opleverde bij bijvoorbeeld wachten bij een weg. Dan schoot de fiets ineens voor uit. Afgelopen april 2025 weer de motor kapot. Ik had al eerder begrepen van de dealer dat deze motors veel problemen hebben en dat ze inmiddels niet meer geleverd en gebruikt worden. Daar zit ik dan met de fiets. Toch vonden ze nog ergens een motor die ze hadden liggen. Tegen kosten wilde ze deze wel plaatsen. Dat heb ik maar gedaan, anders heb ik helemaal niets aangezien deze motor niet meer te krijgen is. Nu is deze motor dus weer kapot. Al met al een verschrikkelijke ervaring met deze fiets die in 3 jaar tijd 3x motor problemen had, waarvan 2x vervangen en en nog een heleboel andere problemen. De dealer doet niets en Gazelle zegt ook, geen garantie, dus dikke pech. 2200 euro over de balk en weinig plezier! Vroeger stond Gazelle nog ergens voor. Degelijk en sterk. Maar die ervaring heb ik nu totaal niet gehad
Beste Gerard. Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met de Gazelle Esprit. Ik kijk graag met je mee of er iets mis is gegaan bij het afhandelen van de problemen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan ons bereiken op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 op telefoonnummer 0900 70 70 707. Je kan refereren naar ticket 1137076. Groeten, Joris.
De gazelle makki bak beschadigd erg snel, maar gazelle wil hier niks aan doen. Ik zie online meerdere klachten hierover. De dealer wil niet verder helpen en gazelle wijst terug naar de dealer. Gazelle zegt: Ik vind het heel vervelend dat de dealer hier niets van wil weten. Echter, zijn dit de regels. Dit betekent dus dat je op het merk zelf kunt vertrouwen, want gazelle helpt je niet verder.
Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met de bak van de Gazelle Makki. Helaas kan ik op afstand niet beoordelen wat de beschadigingen aan de bak zijn. Jouw Gazelle dealer kan de schade beoordelen. Heeft jouw dealer vragen over de schade en of het onder de garantie valt, dan kan de dealer contact opnemen met onze afdeling service en garantie. Groeten, Joris.
Goed geholpen
Dat horen we graag. Ik wens je vast heel veel fietsplezier. Groeten, Joris.
Zit degelijk in elkaar. Fijn rijdende fiets. Ook heel geschikt voor fietsvakanties in Nederland (en Nrd-Duitsland).
Plannen genoeg Simon. Ik wens je heel veel fietsplezier. Groeten, Joris.
Goede medewerker en duidelijk uitleg. Konden ook e fietsen testen fijn om te doen.
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring bij ons e-bike testcenter. Ik geeft jouw complimenten door aan mijn collega's. Groeten, Joris.
Fijne fiets gekocht! Snelle levering
Leuk om te horen! Veel fietsplezier! Groeten, Joris.
Wederom alles prima voor elkaar. Fiets eerder geleverd dan verwacht.
Wat fijn dat de fiets eerder is geleverd dan verwacht. Je kan gaan genieten. Ik wens je heel veel fietsplezier. Groeten, Joris.
Voorzien van een goede, snelle en klantvriendelijke levering!
Dankjewel Sander. Ik wens je heel veel fietsplezier. Groeten, Joris.
Goed geholpen in het Experience center, waardoor we een juiste keuze konden maken. Fiets is top! Paar kleine dingen: Levertijd was niet helemaal correct, want de fiets kwam 2 weken later dan gesteld. En de fietsenwinkel informeerde ons niet dat de fiets bij hen klaarstond/ was geleverd.
Goed om te lezen dat het bezoek aan het Experience Center je heeft geholpen met het kiezen van de juiste fiets. Voor mijn collega's bij het Experience Center is het niet altijd goed vast te stellen wat de exacte levertijd is. Helaas heb je hierdoor iets langer moeten wachten op jouw nieuwe fiets. Ik wens je heel veel fietsplezier! Groeten. Joris.
Ik heb een gazelle grenoble c7. Hij fietst heerlijk en ook de flowapp is prima. Motor is lekker krachtig en geeft goed ondersteuning. Maar dat schermpje is echt een aanfluiting!! Je kijkt er scheef op zodat je het amper kunt aflezen en het is zo klein dat je een leesbril nodig hebt om het af te lezen. Wat mij betreft een gigantische miskleun van gazelle!! Je kunt er nog een ander scherm op laten zetten maar dat kost je dan nog eens ca 100 euro extra. En dat omdat gazelle er geen fatsoenlijk scherm er standaard op wou zetten? Belachelijk! Maar verder bevalt hij echt prima.
Beste JW. Dankjewel voor deze review over de Gazelle Grenoble C7. Ik geef jouw feedback over het display door aan mijn collega's van productontwikkeling. Dan kan daar met de ontwikkeling van nieuwe modellen rekening mee gehouden worden. Veel fietsplezier! Groeten, Joris.