Gratis thuisbezorgd

Bestel je fiets online en selecteer jouw Gazelle-winkel voor de bezorging van je nieuwe Gazelle-fiets. Wij bezorgen, in samenwerking met onze Gazelle-winkels, je online bestelde fiets gratis aan huis. Hoe dat werkt lees je hieronder. 

  • 1 jaar gratis Pechhulp
  • Gratis thuisbezorgd

Thuisbezorgd via Gazelle-winkels

Hoe werkt het?

Thuisbezorgd bij Gazelle Thuisbezorgd bij Gazelle

Hoe werkt het?

Je bestelt je fiets via Gazelle.nl en kiest in het bestelproces de Gazelle-winkel waar je je fiets wilt laten afleveren en rijklaar maken. Kies, tijdens het afrekenen, voor de optie om hem thuis te laten bezorgen en de Gazelle-dealer neemt vervolgens contact met je op voor een afspraak.

Is de fiets direct op voorraad? Dan ontvangt de gekozen Gazelle-winkel binnen een week jouw fiets en neemt hij contact met je op over de bezorging aan huis.

Heeft de fiets een levertijd? Dan neemt de Gazelle-dealer contact met je op zodra de fiets bij hem is geleverd.

Veelgestelde vragen over thuisbezorgd via Gazelle

Ik heb al een fiets in bestelling staan, wat nu?

Door de aangescherpte maatregelen rondom Corona bezorgen wij de fietsen, in samenwerking met onze Gazelle-winkels. Wanneer je eerder je fiets online besteld hebt bij Gazelle en je fiets in deze periode geleverd moet worden, wordt de fiets ook bij je thuis bezorgd door de gekozen Gazelle-winkel. De Gazelle-dealer neemt contact met je op om een afspraak te maken. 

Kan ik mijn fiets niet gewoon ophalen in de winkel?

Wanneer je al een fiets hebt besteld kun je het beste contact opnemen met de gekozen Gazelle-winkel. Zij kunnen je vertellen of zij je fiets aan huis willen bezorgen of dat de winkel nog geopend is en je de fiets kunt ophalen. 

Zijn er hygiëne maatregelen rondom de bezorging?

Onze Gazelle-dealers nemen altijd de hygiëne maatregelen van het RIVM in acht. Wanneer de fiets aan huis wordt geleverd willen wij vragen 1,5 meter afstand te houden tussen jou en de bezorger. Gezondheid staat bij ons voorop. Wanneer je klachten hebt die kunnen wijzen op griep of Corona, graag een nieuwe afspraak te maken met de Gazelle-dealer. 

Heb je nog vragen of wil je advies?

Nu onze Experience Centers gesloten zijn, is het maken van een proefrit op één van onze fietsen lastig. We hebben daarom de online Gazelle-adviseur in het leven geroepen.

Heb je hulp nodig met het kiezen van de juiste fiets? Of wil je advies over je framemaat? Roep de hulp in van onze Gazelle-adviseurs middels de chat (rechtsonder in je scherm) of via de telefoon (0900 - 7070707, optie 1, lokaal tarief). Zij zijn dagelijks beschikbaar van 9.00 - 21.00 uur en helpen je graag.