Service actie Ultimate e-bike
Gazelle kondigt een service actie aan voor onderhoud van de lage instap fiets van de Gazelle Ultimate e-bike serie geproduceerd tussen juni 2019 en november 2020.
Check je framenummer
Je kunt eenvoudig nagaan of jouw Gazelle Ultimate in aanmerking komt voor het plaatsen van de extra versteviging. Voer daarvoor hieronder je framenummer in, die je vindt op de onderzijde van de onderbuis, vlakbij de trapas. Het nummer, bestaande uit 2 letters (GZ) en 8 cijfers, staat vermeld op een witte sticker (zie foto).
Komt je framenummer voor in deze lijst, maak dan een afspraak met jouw Gazelle fietsenwinkel voor een kosteloze versteviging van jouw frame.
Gazelle Ultimate fietsen
Bekijk hieronder welke modellen meedoen met de Service actie. Check altijd hierboven je framenummer om te zien of jouw Ultimate e-bike in aanmerking komt voor de actie.
T10 HMB - Grey
T10 HMB - White
C8+ HMB / Connect - Red
C8+ HMB / Connect - Grey
C8+ hmb Belt - Light olive
C8+ hmb Belt - Blue
C380 HMB Grey
Waarom deze Service actie?
De fietsen van Gazelle voldoen aan de strengste Europese kwaliteitsnormen. In ons reguliere kwaliteits- en controleproces is naar voren gekomen dat het frame van deze lage instap modellen (damesfietsen) van de Gazelle Ultimate e-bike onder grote impact (bijvoorbeeld bij een forse aanrijding) kwetsbaar kan worden.
Daarom hebben we de Gazelle-specialisten verzocht uit voorzorg kosteloos een extra versteviging van het frame uit te voeren. Heb jij een Ultimate e-bike gekocht dan kun je bij je Gazelle fietsenwinkel een afspraak maken voor dit gratis onderhoud, en je fiets dezelfde dag ophalen. Check eerst even of je framenummer in aanmerking komt.
Heb je nog vragen, dan kun je contact opnemen met jouw Gazelle Fietsenwinkel of bellen met de klantenservice van Gazelle: 0900 70 70 707.
Check je framenummer