Verzenden en retouren van je bestelling
Heb je een fiets bij Gazelle besteld en wil je weten hoe het werkt met de verzending van je bestelling? Of heb je vragen over het retour sturen van je bestelling? Lees hieronder meer over het verzenden en retourneren van je fiets.
Verzenden
Wanneer je je fiets bij Gazelle hebt besteld wordt je fiets altijd verzonden naar de geselecteerde Gazelle-dealer. Bij het afronden van je bestelling kies je een Gazelle winkel bij jou in de buurt. Na het bestellen van de fiets zorgt Gazelle dat jouw gekozen dealer op de hoogte is van jouw bestelling.
Als de fiets bij de winkel is geleverd, maakt de dealer een afspraak met jou wanneer je de fiets kunt komen ophalen. Neem voor het ophalen van je fiets altijd de mail die je van ons hebt ontvangen en je identiteitsbewijs mee. De dealer controleert dan of jij daadwerkelijk de fiets bij Gazelle hebt besteld. Na alle controles wordt de fiets geheel op jou afgesteld en kun je meteen wegfietsen. Het is bij Gazelle niet mogelijk om je fiets thuis te laten afleveren.
Levertijd van de fiets bij de dealer is afhankelijk van de beschikbare voorraad of productietijd. Bij vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice via: bestelling@gazelle.nl of 0900-7070707.

