Verzenden en retouren

Verzenden en retourneren van je bestelling

Heb je een fiets bij Gazelle besteld en wil je weten hoe het werkt met de verzending van je bestelling? Of heb je vragen over het retour sturen van je bestelling? Lees hieronder meer over het verzenden en retourneren van je fiets.

Verzenden

Wanneer je je fiets bij Gazelle hebt besteld wordt je fiets altijd verzonden naar de geselecteerde Gazelle-dealer. Bij het afronden van je bestelling kies je een Gazelle winkel bij jou in de buurt. Na het bestellen van de fiets zorgt Gazelle dat jouw gekozen dealer op de hoogte is van jouw bestelling. 

Als de fiets bij de winkel is geleverd, maakt de dealer een afspraak met jou wanneer je de fiets kunt komen ophalen. Neem voor het ophalen van je fiets altijd de mail die je van ons hebt ontvangen en je identiteitsbewijs mee. De dealer controleert dan of jij daadwerkelijk de fiets bij Gazelle hebt besteld. Na alle controles wordt de fiets geheel op jou afgesteld en kun je meteen wegfietsen. Het is bij Gazelle niet mogelijk om je fiets thuis te laten afleveren.

Levertijd van de fiets bij de dealer is afhankelijk van de beschikbare voorraad of productietijd. Bij vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice via: bestelling@gazelle.nl of 0900-7070707. 

Verzenden van je bestelling
Retourneren van je bestelling

Retourneren van je bestelling

Ben je toch niet tevreden met je Gazelle fiets? Dan mag je hem binnen 14 dagen na ontvangst van de Gazelle dealer zonder opgaaf van reden retourneren. Belangrijk is dat de fiets niet gebruikt en beschadigd is. Bij twijfel over de fiets adviseren wij je om de fiets bij de dealer te bekijken en te laten staan om gebruikssporen te beperken.

Hoe kan je de fiets retourneren? Je kan je fiets retourneren door te bellen met de Gazelle klantenservice (0900-7070707, lokaal tarief), een mail te sturen naar bestelling@gazelle.nl of het herroepingsformulier in te vullen. Het formulier is hieronder te downloaden. Er worden geen kosten voor terugzending bij jou in rekening gebracht.

Als je je fiets retour hebt gemeld bij Gazelle, retourneer je de fiets bij de winkel waar je ook je fiets hebt opgehaald. Bij het inleveren van de fiets ontvang je een retourbewijs van de dealer. Dit retourbewijs geeft aan dat je de fiets in goede staat hebt afgeleverd. Laat je retourbewijs aftekenen door je dealer en bewaar deze goed in je eigen administratie.

Voor meer informatie, ga naar Veelgestelde vragen

Vind je winkel

Een nieuwe (elektrische) fiets koop je in een Gazelle fietsenwinkel. Er staat altijd een Gazelle-dealer voor je klaar.

Help mij kiezen

Welke fiets past bij jou? Wij helpen je je ideale (elektrische) fiets te vinden. Selecteer in de handige filter jouw voorkeuren en bekijk de fietsen die hierbij passen.

Experience Center

Proefrit maken? Een bezoek aan het Experience Centers is de perfecte manier om onze (elektrische) fietsen te zien en te testen.

Finance & Lease

Met Finance & Lease fiets je een nieuwe Gazelle voor een vast bedrag per maand. Een prima manier om een nieuwe fiets te rijden zonder in één keer te betalen.