Contact met Gazelle

Heb je een vraag, klacht of een goed idee? Kijk eerst of je vraag wellicht wordt beantwoord in de Veelgestelde vragen aan Gazelle. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice staat voor je klaar. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 -17:00 uur. 

Bel je voor of over je Gazelle fiets? Geef dan het framenummer van je fiets en de contactgegevens van je Gazelle-winkel aan ons door. Voor een snel en vakkundig antwoord op je vraag kun je altijd bij een Gazelle-winkel bij jou in de buurt terecht. Kijk hier voor de dichtstbijzijnde Gazelle-winkel!

Bel ons
0900 7070707
gesloten
Service in de winkel

Voor snel en vakkundig antwoord op je vraag kun je altijd terecht bij jouw Gazelle winkel.

Proefrit maken of advies nodig?

Kom langs bij één van onze Experience Centers voor een proefrit en vrijblijvend advies. Je kunt langskomen in Amersfoort, Groningen of Waalwijk. Bekijk adressen

Koninklijke Gazelle

Wilhelminaweg 8 / Postbus 1
6951 BP Dieren / 6950 AA Dieren
0900 - 7070707 (lokaal tarief)

KvK-nummer: 09165859
BTW-nummer: NL818035729.B01
klantenservice@gazelle.nl

Meestgestelde vragen aan Gazelle

1. Hoe kan ik onderdelen bestellen?
Dit kan via de Gazelle-winkel bij jou in de buurt. 

2. Bij wie kan ik terecht voor garantie? 
Garantie op onderdelen of het frame van de fiets regel je via de Gazelle-winkel. Meer informatie vind je in onze garantievoorwaarden.

3. Op zoek naar alle informatie over het dagelijks gebruik van onze (elektrische) fietsen?
Je vindt het in onze handleidingen.

4. Waar vind ik mijn framenummer? 
Heb je een Gazelle-fiets die gebouwd is in 1996 of later, dan vind je het framenummer bij de trapas van je Gazelle-fiets, op de witte sticker met streepjescode. Is je fiets ouder? Klik dan op onderstaande button.

Framenummer op fietsen met bouwjaar eerder dan 1996

Staat je vraag hier niet tussen? Kijk eens bij de veelgestelde vragen of stel je vraag via ons contactformulier.